Als je de zadenbieb al wat langer volgt, dan weet je misschien dat we het afgelopen jaar zijn verdubbelt in locaties. Van 31 zadenbiebs  in juni 2021, naar 62 in juni 2022. We groeien dus hard  en dat brengt veel werk met zich mee. Daarom zoeken we versterking in het bestuur. Bij voorkeur iemand die buiten de provincie Fryslân woont. Op dit moment zijn we met 4 bestuursleden en daar willen we graag nog iemand bij hebben. We beleven veel plezier aan dit vrijwilligerswerk. De organisatie draait goed en we hebben ook lol met elkaar.

Het gaat o.a. over de volgende werkzaamheden:
  • Deelnemen aan bestuursvergaderingen (live/beeld) en meedenken over de vraag: in welke richting gaat de zadenbieb zich verder ontwikkelen
  • Contactpersoon zijn voor de zadenbibliotheken in jouw provincie.
  • Af en toe een nieuwsbief maken en/of mailtjes beantwoorden die binnenkomen.

Wil jij een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de Zadenbieb?
Dan maken we graag kennis met je! Bel een van ons voor meer info of meld je aan via deze link. Dan bellen wij jou.

Groet,
Tine Tel: 06-574 021 72